Szukaj
Menu Menu
Koszyk
0
Koszyk
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto

Reklamacje i zwroty

ZWROT PRODUKTU

Kupujący ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość ze sprzedawcą za pośrednictwem sklepu w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Zwrotom nie podlegają wszelkie produkty personalizowane z uwzględnieniem informacji podanych przez kupującego.

Aby kupujący mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musi poinformować sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną). Informacje adresowe są podane w regulaminie sklepu.

Kupujący może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy zawartej na odległość dostępnego do pobrania jako załącznik w postaci pliku PDF do regulaminu sklepu. Nie jest to jednak wymagane.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że kupujący wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od zawartej umowy sprzedawca zwraca kupującemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia produktu nie później niż 14 dni od dnia, w którym sprzedawca został poinformowany o decyzji kupującego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

Produkt należy zwrócić na adres podany w regulaminie sklepu nie później niż 14 dni od dnia, w którym kupujący poinformował sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.

Produkt powinien być czysty, właściwie zapakowany oraz zabezpieczony (preferowana jest wysyłka w tym samym opakowaniu, w jakim wysłał go sklep).

Pozostałe informacje dotyczące zwrotu produktów znajdują się w regulaminie sklepu.

REKLAMACJA PRODUKTU

W przypadku wystąpienia wady produktu kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego produktu na podstawie rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.

Kupujący jest zobligowany do zaznajomienia się z instrukcją dołączoną do produktu. Reklamacja nie zostanie uznana w przypadku niedostosowania się do wymagań podanych w instrukcji.

Korzystając z rękojmi, kupujący może:

- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
- przy wadzie istotnej, złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
- żądać wymiany produktu na wolny od wad,
- żądać usunięcia wady.

Reklamację na podstawie rękojmi należy składać na adres pocztowy lub elektroniczny podany w regulaminie sklepu.

Gdy okaże się, że w celu rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego produktu do sprzedawcy, kupujący jest zobowiązany do dostarczenia go na koszt sprzedawcy na adres podany w regulaminie sklepu.

Rozpatrzenie reklamacji przez sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

Pozostałe informacje dotyczące reklamacji produktów znajdują się w regulaminie sklepu.

USZKODZENIE PRZESYŁKI Z PRODUKTAMI

W przypadku uszkodzenia przesyłki z produktami po zgłoszeniu sprzedawcy tego faktu zamówione produkty, które uległy uszkodzeniu, zostaną ponownie wysłane na koszt sprzedawcy. Inną opcją jest zwrot kwoty za uszkodzone produkty wraz z kosztem wysyłki.

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl